تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

وبلاگ تخصصی تهویه مطبوع در بلاگ دات آی آر به شما کمک می کند درباره تهویه مطبوع و تجهیزات و تاسیسات ساختمان همچون فن کویل کولر گازی پمپ استخر فن کویل داکت اسپلیت فیلتر استخر تجهیزات کنترلی همچون ترموستات و انواع آن، سرمایش و گرمایش دانش مورد نیاز خود را بیاموزید و بتوانید از مراجع معتبر کالاهای مورد نیاز ساختمان خود را بیابید و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید. امید است در این راه بتوانیم ناب ترین مقالات را از بهترین مراجع برای شما تهیه کنیم و در این راه تمامی سرمایه خود که تلاش روز افزون ماست خرج کنیم.

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گیاهان مرکزی دیگهای بخار و آب گرم برای ساخت و ساز استفاده می شود فرآیند گرمایش به دلیل تبدیل سوختهای فسیلی ما (زغال سنگ ، روغن ، گاز طبیعی) و زیست توده (مانند چوب و باگاس) گرم کردن یک فرآیند ساده نیست. آب و بخار تمیز و ارزان هستند و برای انتقال بسیار عالی هستند انرژی از یک مکان به مکان دیگر.

این نیز نسبتاً است آسان و ارزان برای استخراج گرما از بخار یا آب گرم پس از تحویل به جایی گرما لازم است دیگها امکان متمرکز شدن را فراهم کردند فرآیند تبدیل سوخت به گرما ، بنابراین گرما می تواند در کل امکانات برای استفاده توزیع می شود. یک دیگ یک کارخانه بزرگ تجاری یا صنعتی می تواند کارخانه تولید کند به صدها یا حتی هزاران کاربر گرما خدمت می کنند. مفهوم گیاه مرکزی کارآمدترین روش برای تهیه است گرما به یک مرکز من می دانم که بسیاری از این جمله را زیر سوال می برند.

  • علی حسینی راد
  • ۰
  • ۰

اینجا جایی است که من همیشه به اپراتورهای دیگ بخار می گویم که شما نباید همیشه آنچه را که مهندس خدمات می بینید انجام دهید در حال انجام. این یک روش استاندارد برای مهندسین خدمات است سوخت را که وارد کوره می شود به صورت دستی کنترل کنید روشن کردن مشعل آنها فقط تنظیم شده اند. آنها این کار را انجام می دهند ، زیرا آنها در مورد مخلوط مطمئن نیستند و آنها را ندارند برای کنترل آن ، سوپاپ را روی شیر قرار دهید سریعتر از سیستم ایمنی شعله آتش بگیرید. وقتی این کار را درست کردند ، معمولاً اجازه می دهند این چراغ خاموش شود شیرهای اتوماتیک.

  • علی حسینی راد
  • ۰
  • ۰

مزایای کولر گازی و آبی

در بحث در مورد کولرهای گازی در مقابل کولرهای آبی، ما چند نکته مهم را ذکر می کنیم که ایده ای واضح از اینکه چرا باید برای کولر هوا انتخاب کنید ارائه می دهند.

چرا باید کولر گازی بخرید؟

یک کولر برای همه قابل استفاده است خصوصا افرادی که در اطراف هوای گرم و خشک زندگی می کنند. بسته به شرایط مورد نیاز می توان از کولر پرتابل ، کولر پنجره یا حتی یک کولر شخصی استفاده کرد.

در ادامه بخوانید تا در مورد چگونگی انتخاب کولر گازی بر روی سیستم تهویه هوا بیشتر بدانید.

  • علی حسینی راد
  • ۰
  • ۰

افزایش بازدهی کولر گازی

با افزایش دما ، آرامش در تابستان سخت تر می شود. گرچه نیاز به ساعت کاری بیشتر سیستم های تهویه مطبوع است اما بسیاری از خانوارها همچنان از کولرهای هوا رعایت می کنند. و چرا نه، کولرهای هوا در واقع دلایل بسیار خوبی برای انتخاب آنها از طریق سیستم های تهویه مطبوع دارند. کولرهای گازی علاوه بر اینکه سازگار با محیط زیست هستند ، مطمئناً نسبت به سیستمهای تهویه مطبوع ، ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستند.

در چند سال گذشته ، مکانیسم کولرهای گازی  به طرز چشمگیری بهبود یافته است در حالی که اندازه آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. با این حال ، اصل اساسی خنک کننده تبخیر طبیعی بدون تغییر باقی مانده است. در اصل کولر آبی، هوا را گرم می کند و آن را از طریق پشم چوب مرطوب یا لنت های شانه ای عایق کولر هوا عبور می دهد تا خنک تر شود. بنابراین اکنون که اصول کولرهای گازی را رمزگشایی کرده اید ، این نکات ساده را دنبال کنید تا مطمئن شوید که کولر هوای شما در این فصل مخوف و گرم ، کارآمدتر عمل می کند.

  • علی حسینی راد
  • ۰
  • ۰

داکت اسپلیت بهینه 

هنگامی که صحبت از راحتی در خانه می شود سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع قابل اعتماد همه تفاوت ها را ایجاد می کنند. در این مقاله سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع با بالاترین درجه در سال 2020 را مورد بررسی قرار می دهیم. در ادامه بخوانید تا بدانید چه عواملی را باید در مقایسه سیستم های مختلف HVAC در نظر بگیرید.

  • علی حسینی راد