تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

وبلاگ تخصصی تهویه مطبوع در بلاگ دات آی آر به شما کمک می کند درباره تهویه مطبوع و تجهیزات و تاسیسات ساختمان همچون فن کویل کولر گازی پمپ استخر فن کویل داکت اسپلیت فیلتر استخر تجهیزات کنترلی همچون ترموستات و انواع آن، سرمایش و گرمایش دانش مورد نیاز خود را بیاموزید و بتوانید از مراجع معتبر کالاهای مورد نیاز ساختمان خود را بیابید و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید. امید است در این راه بتوانیم ناب ترین مقالات را از بهترین مراجع برای شما تهیه کنیم و در این راه تمامی سرمایه خود که تلاش روز افزون ماست خرج کنیم.

  • ۰
  • ۰

گیاهان مرکزی دیگهای بخار و آب گرم برای ساخت و ساز استفاده می شود فرآیند گرمایش به دلیل تبدیل سوختهای فسیلی ما (زغال سنگ ، روغن ، گاز طبیعی) و زیست توده (مانند چوب و باگاس) گرم کردن یک فرآیند ساده نیست. آب و بخار تمیز و ارزان هستند و برای انتقال بسیار عالی هستند انرژی از یک مکان به مکان دیگر.

این نیز نسبتاً است آسان و ارزان برای استخراج گرما از بخار یا آب گرم پس از تحویل به جایی گرما لازم است دیگها امکان متمرکز شدن را فراهم کردند فرآیند تبدیل سوخت به گرما ، بنابراین گرما می تواند در کل امکانات برای استفاده توزیع می شود. یک دیگ یک کارخانه بزرگ تجاری یا صنعتی می تواند کارخانه تولید کند به صدها یا حتی هزاران کاربر گرما خدمت می کنند. مفهوم گیاه مرکزی کارآمدترین روش برای تهیه است گرما به یک مرکز من می دانم که بسیاری از این جمله را زیر سوال می برند.

اگر مرکزی باشد گیاهان بسیار کارآمد هستند پس چرا امکانات زیادی وجود دارد نصب دیگهای بخار محلی و انجام کار با مرکز گیاه؟ پاسخ اقتصاد نادرست است. بسیاری از مرکزیت ما گیاهان در سنی هستند که تمام تجهیزات و لوله کشی ها انجام می شود به خوبی از طراحی اولیه خود گذشته و باید جایگزین شود. جایگزین گیاه مرکزی با چند مورد کوچک دیگهای بخار محلی به عنوان راهی برای کاهش سرمایه (اول) دیده می شود هزینه.

ما می توانیم یک لوله گاز توزیع کننده سوخت برای همه نصب کنیم آن دیگهای بخار محلی با هزینه ای بسیار کمتر از نصب بخار عایق بندی شده و میعانات یا منبع آب گرم و لوله کشی برگشت با این حال ، هزینه چندین دیگ کوچک با یک ظرفیت ترکیبی بیش از ظرفیت گیاه مرکزی یک قطعه قابل توجهی را در صرفه جویی در لوله کشی توزیع قرار می دهد. اینها دلایل اصلی تغییر نیستند. دلیل اصلی رها شدن گیاهان مرکزی بحث و جدال است که همه آن گیاهان محلی کمی ، کم عملکرد دارند فشار بخار یا با آب گرم زیر 250 درجه فارنهایت نیست نیاز به اپراتورهای دیگ بخار موجود است. توجیه از بین می رود دستمزدهای بالای اپراتورهای دیگ بخار وجود دارد منبع اصلی اقتصاد کاذب.

نصب بسیاری دیگر دیگهای بخار برای حفظ هزینه اپراتورهای واجد شرایط را کاهش می دهد. ها جدیدترین مطالعه ای که من از آن مطلع هستم یک به یک است شرکت سرویدین سیستم ، و کمیسیون انرژی کالیفرنیا که ادعا می کند "یک پرسنل با تجربه و نخست وزیر خوب است این برنامه پتانسیل 6 تا 19٪ صرفه جویی در انرژی را دارد. " در صورت حذف کارمندان ، افزایش هزینه 6.3٪ 23.4٪ امکان پذیر است زیرا آنها برای حفظ وجود ندارند پس انداز گیاه کمی با قدرت 500 اسب بخار بار دیگ بخار می تواند از نظر افزایش هزینه انرژی افزایش یابد دلار 1999 از 110 تا 408 دلار در روز؛ شما می توانید یک گیاه گیاه کنید حدود ساعت برای آن شکل بالایی قیمت سوخت در ژانویه سال 2001 سه برابر بود 1999 هزینه می کنم و وقتی من این را می نویسم دوباره در حال افزایش هستند بنابراین ، شما ببینید ، عدم تمرکز تقریباً هر گیاه موجود باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود کار کنید اما آن پس انداز سوخت را بسوزانید.

اینطور نیست هزینه اضافی برای نگهداری چندین دیگ را در نظر بگیرید به جای دو یا سه. در آن زمان همه کسانی که محلی هستند دیگهای بخار نیاز به نگهداری منظم مردم دارند که تصمیم به از بین بردن گیاه مرکزی ادعا کرده است موفقیت و ترک. لایحه نگهداری تسهیلات شروع می شود برای پیوستن به صورتحسابهای سوختی بالا با همه آن ها صعود کنید دیگهای بخار محلی اکنون کسی ادعا می کند دیگهای بخار محلی بسیار کارآمد هستند زیرا کم کار می کنند فشار.

این درست نیست هیچ چیز مانع فشار زیاد نمی شود کارخانه بخار با اقتصاددانان تولید بخار هنگام کارآمدتر از دیگ فشار کم فشار دمای آب خوراک کمتر از فشار اشباع است دیگ گرمایش یک گیاه مرکزی معمولی در موسسه برای خنک کردن دودکش 227 درجه فارنهایت آب دارد گازها اما دیگهای گرمایش محلی حدود 238 درجه فارنهایت است. از آنجا که گازهای دودکش را می توان با فشار زیاد خنک کرد کارخانه دیگ بخار گیاه بالاتر خواهد بود. به راندمان بالاتر گیاه مرکزی اضافه کنید توانایی سوزاندن نفت و همچنین گاز و قیمت خرید مزیت برای سوخت ، گرانترین هزینه هنگام کارخانه یک کارخانه نیز پایین تر است.

امروز زمان استفاده قیمت گذاری معاملات تقریباً قابل قطع ما را حذف کرده است گاز. در دهه 1990 هنگامی که گاز قیمتی در حدود 5 دلار بود گاز قابل قطع دکترم حدود 3.50 دلار بود. شما می توانید با اجازه دادن به تأمین کننده ، 30٪ در قیمت گاز صرفه جویی کنید از شما بخواهید که هر زمان سوخت آن سوخت را متوقف کنید. توانایی سوزاندن روغن سوخت به شما امکان می دهد از مزایای آن استفاده کنید یک قرارداد گاز قابل قطع امروز قابل قطع نیست ، اما وقتی گاز وارد می شود ، قیمت بسیار بالاتری از نفت می پردازید موجودی کم.

تأمین روغن سوخت و اجرای لوله کشی به مقدار زیادی دیگهای بخار محلی معمولاً به عنوان اولین پس انداز هزینه رها می شوند. علاوه بر این ، چه کسی در تعویض آنها خواهد بود؟ آنجا کنترل خودکار برای تعویض سوخت اما نبوغ هستند که تصمیم به ترک یک گیاه مرکزی می گیرد از آنها می ترسید.

با زمان استفاده از قیمت ها ، کسی نیاز دارد آنها را برای استفاده از روغن و گاز مقایسه کنید تا تصمیم بگیرید چه زمانی روغن را آتش بگیرید. در زمستان 2001 یک مشتری داشتم که می توانست شلیک کند نفتی که بنزین را با قیمت 10 تا 11 دلار حرارتی می سوخت فقط حدود 7،50 دلار هزینه آنها اختلاف کمتری را سوزاندند بیش از دو ماه که به یک دیگ پرداخت می کرد حقوق یک اپراتور برای یک سال تنها راه گیاه مرکزی در صورتی که می تواند هزینه بیشتری برای بهره برداری از بسیاری از دیگهای بخار محلی داشته باشد از بین رفتن حرارت ناشی از لوله کشی توزیع بیش از حد است زیاد با این حال ، توزیع نصب شده با کیفیت زیادی طول می کشد لوله کشی برای ایجاد گرمازدگی کافی برای توجیه بسیاری از لوله ها دیگهای بخار محلی اگر مدیریت شما در نظر دارد تعطیل شود پایین گیاه اصلی خود را به این کتاب قرض بدهید تا آنها بتوانند هر کسی که برای آن تلاش می کند سؤال های صحیح را بپرسید.

من همیشه مشتریان را به نصب دیگهای بخار تشویق می کردم در گیاهان مرکزی خود که دارای فشار بیشتری هستند. دیفرانسیل هزینه برای دیگ بخار قادر به کار در 600 psig به جای 150 psig در مقایسه با آن چندان عالی نیست مقدار پتانسیل برای اضافه کردن یک گرم کن و تبدیل دیگ بخار برای تولید برق بعدا. خیلی تعداد معدودی تصمیم به توجه به این پیشنهادات گرفتند و امروز آنها نیستند پشیمان می شویم زیرا تولید توزیع شده بزرگ است چیز. گیاهی که با همان بخار نیرو تولید می کند که در این تاسیسات استفاده می شود ، برق را در کسری از هزینه یک ایستگاه تولید برق. معمولا 80٪ از انرژی موجود در سوخت یک کارخانه دیگ بخار ساده است کاربردها به انرژی مفید موجود در تاسیسات تبدیل می شود.

کمتر بیش از 40٪ انرژی موجود در بخار آب معمولی است نیروگاه به برق تبدیل می شود. تمام امکاناتی که بسیاری از دیگهای کوچک گیاهان مرکزی خود را ریختند همچنین توانایی آنها برای ایجاد قدرت را از نظر اقتصادی کنار گذاشته اند. نسل توزیع شده کلمه جدیدی است که در آن قرار دارد اساساً به این معنی است که در بسیاری از مناطق برق تولید می شود (به جای نیروگاه های بزرگ مرکزی که مستقر هستند معمولاً مسافت های طولانی با استفاده از قدرت است). با توزیع چندین گیاه کوچک در سراسر خطوط انتقال منطقه قدرت کمتری را از دست می دهند و باید خیلی بزرگ باشد.

 

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • علی حسینی راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی