تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

وبلاگ تخصصی تهویه مطبوع در بلاگ دات آی آر به شما کمک می کند درباره تهویه مطبوع و تجهیزات و تاسیسات ساختمان همچون فن کویل کولر گازی پمپ استخر فن کویل داکت اسپلیت فیلتر استخر تجهیزات کنترلی همچون ترموستات و انواع آن، سرمایش و گرمایش دانش مورد نیاز خود را بیاموزید و بتوانید از مراجع معتبر کالاهای مورد نیاز ساختمان خود را بیابید و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید. امید است در این راه بتوانیم ناب ترین مقالات را از بهترین مراجع برای شما تهیه کنیم و در این راه تمامی سرمایه خود که تلاش روز افزون ماست خرج کنیم.

  • ۰
  • ۰

صحبت از کمان ها ... شما می دانید که جرقه بین انگشت شما و doorknob و صاعقه قوس هستند: آنها می توانند برای شما و تجهیزات خطرناک باشند. همه استارت موتور و قطع کننده مدار با یک قوس تعبیه شده است نادیده گرفتن. " این ماده از عایق ساخته شده و طراحی شده است برای شکستن قوس که شکل می گیرد کمک می کند باز کردن یک مدار شما آنها را به طور معمول مشاهده نمی کنید مدار 120 ولت یا مدار پایین زیرا این کافی نیست ولتاژ و بندرت جریان کافی برای تولید a دارد قوس قابل توجه به طور معمول ، ناودان قوس باید برداشته شود بگذارید چه رسد به تماس های اصلی مدار برای بازرسی کنید و آنها را حفظ کنید.

شما آنها را پس از نگاه کردن تشخیص خواهید داد در چندین استارت و کابینت شکن. هرچی که تو انجام دهید ، مطمئن شوید که عقب افتاده است! هنگامی که کسی قوس را خاموش می کند ، و آن به طور مکرر اتفاق می افتد ، قوس که هنگام تماس ایجاد می شود باز بیشتر طول می کشد و صدمات جدی به مخاطبین وارد می کند زیرا تمام جریان های موجود در قوس تمایل به ترک دارند با یک نقطه و آن نقطه آنقدر داغ می شود که فلز ذوب می شود و سعی می کند تولید فعلی را دنبال کند نقطه بالا در مخاطبین.

دفعه بعد مخاطبین بستن آن نقطه بلند تنها جایی است که تماس برقرار می شود و این فلز بیش از حد گرم می شود زیرا تمام جریان برای موتور باید از یک نقطه کوچک عبور کند. ذوب می شود و فشار سیم پیچ کنتاکت ها را به هم فشار می آورد آن قسمت ذوب شده تا زمانی که فلز کافی در آن نباشد تماس برای کاهش گرما سپس مخاطب ذوب می شود بسته می شود و لزوماً هنگام اتصال سیم پیچ باز نمی شود.

این هنگامی است که شما سعی در تلاش برای انجام این کار دارید راه دیگری برای خاموش کردن موتور لعنتی پیدا کنید! اگر فقط دو مورد از مخاطبین با یکدیگر یا چیزی متصل شوند برای یکی از سه سیم مدار برای سه اتفاق می افتد موتور فاز آن تنها در یک مرحله اجرا می شود. ما که صدا می کنیم تنها مرحله بندی به دلیل جریان تنها می تواند یک طرف حرکت کند یک زمان بین دو سیم. موتورهای سه فاز می توانند کار کنند اگر یک بار به اندازه کافی کم باشد اما در یک فاز باشد موتور را در مدت زمان کوتاهی نابود کنید.

موتورهای سه فاز از سه جریان الکتریکی استفاده می کنند که بین سیمها جریان دارد. اگر آنها متعادل نباشند موتورها می توانند سریع کار کنند و زود خراب شوند. استارت موتور شما پایانه ها باید به طور مرتب بررسی شوند (هر دو یا یک سه سال) و بعد از هرگونه نگهداری مطمئن باشید که ولتاژ متعادل است. برای اندازه گیری ولتاژ از یک متر استفاده کنید در هر جفت سرب ، L1 تا L2 ، L2 به L3 و L3 به L1 آن L بزرگ ، به معنای معنی "خط" است ولتاژ خط ، ولتاژ منبع تغذیه. تفاوت میان اختلاف متوسط ​​و کمترین یا بالاترین اندازه گیری نباید از پنج درصد تجاوز کند. اگر بزرگ وجود دارد تفاوت در ولتاژ شما باید یک برق به دریافت کنید همه چیز را در گیاه بررسی کنید.

این در مورد تمام چیزی است که من در مورد موتورهای سه فاز می دانم که ارزش گفتن به یک اپراتور را دارد جریان باید جریان یابد در هر سه سیم برای کارکرد آن و جریان فعلی نیست در هر سیم با همان سرعت و ولتاژ جریان می یابد در هر سیم در هر لحظه خاص یکسان نیست زمان. کاری را انجام ندهید که منجر به یک سیم شود داشتن مدار باز هنگامی که دیگران نمی کنند. صحبت از موتورها ، این یکی از معدود مواردی است که من دارم هنوز نابود نشده ... با افتخار می توانم بگویم که من ندارم یک موتور را آتش زد.

ما در مورد همه دیگر صحبت نمی کنیم چیزهایی که موفق به نابودی آنها شده ام اما می توانید بسوزانید اگر به درستی رفتار نکنید ، یک موتور را بالا ببرید. مشترک روش شروع و متوقف کردن یک موتورها امتیاز دارند برای "وظیفه مداوم" ، "وظیفه متناوب" و "شدید" وظیفه ممکن است فکر کنید که ارتباطی با اینها داشت محل زندگی آنها یا چند ساعت اجرا است روز اما اینطور نیست موتورهای وظیفه پیوسته طراحی شده اند به طور مداوم کار کند اما فقط یک یا دو بار شروع شود یک ساعت.

موتورهای وظیفه متناوب برای شروع طراحی شده اند و کمی بیشتر متوقف شود و موتورهای سخت کار طراحی شده اند تا تمام وقت متوقف شده و متوقف شوند. بنابراین، اگر یک دیگ کوچک با خوراک کنترل شده دارید پمپ شروع به کار کرده و متوقف می شود موتور متناوب یا شدید. هنگامی که یک موتور شروع می شود برق مجبور است آن را از سرعت متوقف کرده و سرعت زیادی می گیرد انرژی. نوعی فشار آوردن اتومبیل شخصی به چه موقع است آنها خراب شده اند (آیا کسی دیگر این کار را می کند؟) فشار زیادی را به حرکت می دهد.

یک موتور چه دارد ما جریان برق بالا را می نامیم به عبارتی برق زیادی با شروع از طریق آن جریان می یابد. تمام آن انرژی موتور را گرم می کند زیرا به همان اندازه کارآمد نیست وقتی سرعت می یابد اگر جلوی آن را گرفتید ، آن را شروع کنید دوباره بلافاصله گرما هنوز هم وجود دارد و به آن افزوده می شود. بنابراین خیلی زیاد موتورهای وظیفه مداوم را شروع و متوقف نکنید. گاهی برای شروع کار دیگ بخار مشکل داریم و مرتباً دمنده مشعل را شروع و متوقف کنید.

اگر یک پانل انتخاب در پانل وجود دارد که به شما امکان می دهد اجرا شود فن به طور مداوم کاری بهتر از این است که انجام دهد مرتباً شروع و متوقف شوید. یکی از تکنیک های عملی که به من آموزش داده شد شروع شد پمپ گریز از مرکز با دریچه تخلیه. آی تی حداقل به درستی و جلوگیری از پمپ صدمه نمی بینم هر جریان سیال باعث کاهش بار پمپ می شود در حالی که موتور به سرعت در حال افزایش است. یکبار موتور سرعت آن است که دریچه تخلیه را باز کنید تا سیال بتواند جریان.

این فقط در پمپ های گریز از مرکز کار می کند. همچنین می توانید یک موتور را بارگیری کنید. یکی از چیزهایی که من هستم در طراحی گیاهان دیگ بخار همیشه این کار را می کرد مشخص کنید که یک پمپ یا فن با یک موتور که وجود دارد تأمین می شود بدون اضافه بار به عبارت دیگر ، خیلی بزرگ بود و خیر مهم نیست که چه عملیاتی را انجام داده ایم ، ما نمی توانیم آن را اضافه کنیم. اکنون می دانم که موتورهای بزرگ خیلی ناکارآمد هستند من سعی می کنم این کار را نکنم (بیش از حد آنها). از آنجا که همه ما کار می کنیم به سمت تأسیسات کارآمدتر انرژی خواهید خواست فرصت های بیشتری برای سوزاندن یک موتور از همیشه دارم انجام داد.

  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • علی حسینی راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی