تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

وبلاگ تخصصی تهویه مطبوع در بلاگ دات آی آر به شما کمک می کند درباره تهویه مطبوع و تجهیزات و تاسیسات ساختمان همچون فن کویل کولر گازی پمپ استخر فن کویل داکت اسپلیت فیلتر استخر تجهیزات کنترلی همچون ترموستات و انواع آن، سرمایش و گرمایش دانش مورد نیاز خود را بیاموزید و بتوانید از مراجع معتبر کالاهای مورد نیاز ساختمان خود را بیابید و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید. امید است در این راه بتوانیم ناب ترین مقالات را از بهترین مراجع برای شما تهیه کنیم و در این راه تمامی سرمایه خود که تلاش روز افزون ماست خرج کنیم.

  • ۰
  • ۰

مزایای کولر گازی و آبی

در بحث در مورد کولرهای گازی در مقابل کولرهای آبی، ما چند نکته مهم را ذکر می کنیم که ایده ای واضح از اینکه چرا باید برای کولر هوا انتخاب کنید ارائه می دهند.

چرا باید کولر گازی بخرید؟

یک کولر برای همه قابل استفاده است خصوصا افرادی که در اطراف هوای گرم و خشک زندگی می کنند. بسته به شرایط مورد نیاز می توان از کولر پرتابل ، کولر پنجره یا حتی یک کولر شخصی استفاده کرد.

در ادامه بخوانید تا در مورد چگونگی انتخاب کولر گازی بر روی سیستم تهویه هوا بیشتر بدانید.

کیفیت هوای خروجی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه یک AC یا کولر گازی کار می کند و چگونه می تواند بر کیفیت هوا در خانه شما تاثیر بگذارد؟

یک سیستم تهویه هوا بارها و بارها هوای داخلی اتاق را گردش می کند، در حالی که یک کولر آبی هوای تازه را از بیرون می کشد و سپس آن را خنک می کند. همچنین ، کولر گازی باعث می شود هوا مانند تهویه هوا بیش از حد خشک نشود. به دلیل نحوه کارکرد آن ، یک کولر گازی کیفیت هوا بهتری را برای اتاق شما ارائه می دهد. به حدی که هوای گردش یافته از کولر گازی برای افرادی که به آسم یا حساسیت به گرد و غبار دارند ، ارجح است.

 

جایگزین اقتصادی و صرفه بیشتر و ارزان تر

وقتی صحبت از پول می شود ، قیمت کولر آبی قطعا بالاتر از یک گازی است. حتی اگر هر دو اتاق را خنک کنند ، AC ممکن است از 12 میلیون تومان تا 30 میلیو تومان است. در حالی که یک کولر آبی از 3 میلیون تا 7 میلیون در دسترس است. همچنین به غیر از هزینه اولیه خرید ، حتی هزینه عملیاتی یک کولر گازی نیز کمتر از گازی نیست. اما باید توجه داشت که کولر آبی عمر کمتری به نسبت کولر گازی دارد و همچنین هزنیه تعمیرات کولر آبی بسیار بیشتر است. این باعث می شود که هزینه های نهایی کولر آبی در نهایت بیشتر باشد.

سازگاری با محیط زیست

کولرهای آبی در این مورد بهتر از کولرهای گازی عمل می کنند. سبز شدن چیزی است که همه ما را نگران کرده و کولرهای گازی در اینجا نمره خوبی دریافت نمی کنند. کارت را در اینجا نیز رها می کنند. سیستم های تهویه مطبوع از CFC (Chlorofluorocarbon) و HFC (هیدرو کلروفلوروکربن ها) به عنوان مبرد خود استفاده می کنند که برای محیط زیست کاملاً مضر است. از طرف دیگر کولرهای هوا دوستدار محیط زیست هستند زیرا از آب به عنوان مبرد استفاده می کنند.

نصب آسان و قابل حمل

 

کولر گازی نیازی به نصب ندارد که در مورد تهویه هوا کار سختی است. خواه یک پنجره AC داشته باشید و هم AC تقسیم شده ، برای نصب نیاز به تنظیمات اضافی دارند. از طرف دیگر یک کولر گازی به راحتی به عنوان یک وسیله به داخل منزل شما منتقل می شود. بسیاری از کولرهای گازی همچنین دارای کاستور هستند که حرکت آنها را از یک اتاق به اتاق دیگر راحت تر می کند.

 

دیگر ویژگی ها

همانطور که مشاهده می کنید کولرهای آبی قطعاً جایگاه خود را در جهان دارند. به خصوص ، از آنجا که آنها دارای چنین میزبان ویژگی هایی مانند عملکرد خاموش ، کنترل از راه دور ، تنظیمات سرعت چندگانه و موارد دیگر هستند. علاوه بر این ، امروزه کولرها به صورت دیجیتالی افزایش یافته و از نظر زیبایی زیبایی مطبوع هستند.

به عنوان مثال ، با پد های خنک کننده لانه زنبوری و پرتاب هوا 80 فوت ، کولر آبی یکی از بهترین موارد موجود در آن است.

اکنون که به شما اطلاع داده شده است ، پیش بروید و در کولر گازی با کیفیت سرمایه گذاری کنید تا گرمای متورم از بین برود.

  • ۹۹/۰۲/۰۴
  • علی حسینی راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی