تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

وبلاگ تخصصی تهویه مطبوع در بلاگ دات آی آر به شما کمک می کند درباره تهویه مطبوع و تجهیزات و تاسیسات ساختمان همچون فن کویل کولر گازی پمپ استخر فن کویل داکت اسپلیت فیلتر استخر تجهیزات کنترلی همچون ترموستات و انواع آن، سرمایش و گرمایش دانش مورد نیاز خود را بیاموزید و بتوانید از مراجع معتبر کالاهای مورد نیاز ساختمان خود را بیابید و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید. امید است در این راه بتوانیم ناب ترین مقالات را از بهترین مراجع برای شما تهیه کنیم و در این راه تمامی سرمایه خود که تلاش روز افزون ماست خرج کنیم.

  • ۰
  • ۰

تصورات تهویه مطبوع hvac

در مورد خدمات و سیستم های HVAC نظرات بسیاری وجود دارد. ردیابی کردن حقیقت و تصور چیست دشوار است. در این مقاله ما به پنج تصور مهم در مورد خدمات HVAC خواهیم پرداخت بنابراین می توانید بهترین سیستم HVAC را برای خانه خود انتخاب کنید و کارایی خود را حفظ کنید.

تصور ها و واقعیت های سرویس HVAC

تصور: شما فقط باید سالی یک بار فیلتر خود را تغییر دهید.


واقعیت: بسیاری از مردم معتقدند که این واقعیت است ، یا فراموش می کنند که فیلتر خود را فقط یک بار در سال تغییر دهند. این نه تنها یک تصور است بلکه یک اشتباه بزرگ نیز هست! در حالی که از سیستم HVAC خود استفاده می کنید می خواهید فیلتر خود را هر 30 روز یکبار تغییر دهید. اگر حیوانات خانگی زیادی دارید و به همین دلیل در اطراف خانه گل و لای زیادی وجود دارد ، شاید بخواهید حتی به طور منظم تغییر فیلتر خود را در نظر بگیرید. این کار سیستم شما را بسیار کارآمدتر نگه می دارد.

سرویس تهویه مطبوع hvac

تصور: بزرگترین سیستم HVAC همیشه بهترین است.


واقعیت: نه، بزرگتر همیشه در مورد سیستم HVAC بهتر نیست. در حقیقت ، اگر سیستم شما برای خانه شما خیلی بزرگ باشد ، می تواند بسیار کارآمدتر باشد. همچنین برای از بین بردن رطوبت مناسب تلاش خواهد کرد. مهم است که یک کمک حرفه ای برای تعیین اندازه مناسب HVAC برای خانه خود داشته باشید.

تصور: سیستم HVAC شما به تعمیر و نگهداری نیاز ندارد مگر اینکه خراب شود.


واقعیت: وقتی ماشین شما بیاید ، شما نمی خواهید صبر کنید تا قبل از اینکه مکانیک را ببینید ، در کنار جاده شکسته نشود. شما برای معاینات منظم به مکانیک مراجعه می کنید. همین مورد در مورد سیستم HVAC شما نیز صدق می کند. داشتن مراقبت منظم از سیستم HVAC برای اطمینان از عملکرد صحیح سیستم و جلوگیری از بروز مشکلات بزرگ و گران قیمت قبل از وقوع ، بسیار مهم است. با این که مرتباً توسط یک تکنسین خدمات HVAC کنترل و نگهداری شود ، سردردهای اصلی و پرهزینه را در جاده ذخیره خواهید کرد.

تصور: به راحتی می توانید نشت هوا را در اطراف خانه خود پیدا کنید.


واقعیت: به نظر می رسد تشخیص نشت هوا در اطراف خانه شما ساده است ، اما حتی بزرگترین نشت یافتن آن نیز سخت است. یک تکنسین سرویس HVAC می تواند در یافتن و به درستی نشت نشت هایی که باعث اتلاف انرژی می شوند و سیستم شما را ناکارآمد می کند ، کمک کند. هنگامی که یک تکنسین سرویس HVAC را برای نگهداری منظم از سیستم خود استخدام می کنید ، می توانید آنها را برای نشتی نیز بررسی کنید. این کار باعث می شود سیستم شما به درستی و کارآمد کار کند.

تصور: بهترین راه برای گرم کردن یا خنک کردن خانه شما روشن کردن ترموستات است.


واقعیت: در حالی که ترموستات تنظیم دما را کنترل می کند ، اگر سیستم HVAC شما آنطور که باید کار نمی کند ، خانه شما ممکن است هرگز به آن درجه حرارت نرسد. اگر سیستم HVAC شما به تعمیر و نگهداری احتیاج داشته باشد ، اگر خانه شما به عایق بندی جدید احتیاج داشته باشد یا نشت جدی داشته باشید ، این سیستم در زمان گرم کردن و خنک کردن خانه شما بسیار مشکل خواهد داشت. اگرچه ترموستات خود را روی یک درجه حرارت تنظیم کرده اید ، ممکن است هرگز به آن تنظیم نرسد. برای اطمینان از اینکه سیستم HVAC منزل شما قادر به گرم و خنک کردن کارآمد است ، تعمیر و نگهداری منظم را با یک متخصص سرویس HVAC انجام دهید و آنها را از نظر نشت جدی بررسی کنید

سؤالات مداول درباره سرویس hvac

سرویس HVAC چیست؟


یک سیستم HVAC محیط را از طریق گرمایش (H) ، تهویه (V) و / یا تهویه هوا (AC) کنترل می کند. خدمات HVAC زمانی است که یک شرکت حرفه ای HVAC را استخدام می کنید تا به شما در نصب ، نگهداری یا تعمیر سیستم HVAC کمک کند.

وقتی شرکت های HVAC را برای کمک به سیستم خود استخدام می کنید می توانند:
1.
سیستم مناسب خانه خود را پیدا کنید
2.
یک سیستم جدید HVAC را در خانه خود نصب کنید
3.
تعمیر و نگهداری منظم را انجام دهید تا سیستم شما کارآمد باشد
4.
نشتهایی را پیدا کنید که ممکن است سیستم شما را ناکارآمد کند
5.
عیب یابی سایر مشکلات سیستم HVAC

با خدمات معمول HVAC چقدر پول صرفه جویی می کنم؟
وقتی یکی از شرکت های HVAC را در منطقه خود استخدام می کنید تا خدمات معمول HVAC را انجام دهید - که معمولاً سالانه یا دو بار در سال انجام می شود - می توانید در صورتحساب و تعمیرات گران قیمت زیادی صرفه جویی کنید. تعمیر و نگهداری HVAC معمولاً بین 70 تا 100 دلار هزینه دارد. با سرویس روتین HVAC ، سیستم شما کارآمد خواهد بود قادر به خنک یا گرم کردن خانه شما بسیار سریعتر و مؤثر عمل کند. این به شما در صرفه جویی در هزینه قبض انرژی کمک می کند. و با نگهداری منظم ، ممکن است از مشکلات بزرگ و گران قیمت که بسیار بیشتر از هزینه خدمات تعمیر و نگهداری منظم است ، جلوگیری کنید. دریافت تنظیم منظم بر روی سیستم شما می تواند در طولانی مدت صرفه جویی کند.

تعمیرات کولر گازی

چگونه می توانم یک شرکت خدمات HVAC انتخاب کنم؟



بسیاری از شرکت های HVAC برای انتخاب وجود دارند. همیشه ایده خوبی است که درخواست مراجعه و یا خواندن نظرات به صورت آنلاین را داشته باشید. از آنجا چند مورد وجود دارد که می خواهید در نظر بگیرید:
1.
اعتبار پیمانکار را تأیید کنید: می خواهید یک متخصص HVAC دارای مجوز استخدام کنید که تمام شرایط دولت را برای ارائه خدمات در منطقه شما برآورده کند.
2.
مقایسه تخمین ها: شرکت های مختلف HVAC قیمت های متفاوتی خواهند داشت. برای یافتن قیمت مناسب برای بودجه خود ، حتماً تخمین ها را با هم مقایسه می کنید ، بلکه اطمینان حاصل می کنید که تمام خدمات مورد نیاز خود را بدست می آورید.
3.
دریافت یک پیشنهاد / قرارداد رسمی: شرکت های معتبر HVAC یک پیشنهاد رسمی را که شما هر دو امضا می کنید ارائه می دهند ، که تمام جزئیات را از قیمت و جدول زمانی پیش بینی شده تا ضمانت نامه ها و الزامات پرداخت ارائه می دهد.

درباره قیمت کولر گازی اجنرال بیشتر بدانید.

360x240
21.71 KB
  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • علی حسینی راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی