تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

وبلاگ تخصصی تهویه مطبوع در بلاگ دات آی آر به شما کمک می کند درباره تهویه مطبوع و تجهیزات و تاسیسات ساختمان همچون فن کویل کولر گازی پمپ استخر فن کویل داکت اسپلیت فیلتر استخر تجهیزات کنترلی همچون ترموستات و انواع آن، سرمایش و گرمایش دانش مورد نیاز خود را بیاموزید و بتوانید از مراجع معتبر کالاهای مورد نیاز ساختمان خود را بیابید و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید. امید است در این راه بتوانیم ناب ترین مقالات را از بهترین مراجع برای شما تهیه کنیم و در این راه تمامی سرمایه خود که تلاش روز افزون ماست خرج کنیم.

  • ۰
  • ۰

 

 

اگر فضای زندگی شما هوای مرکزی را ندارد یا اجازه نمی دهد ، می دانید که در تابستان چقدر گرم و بدبخت می شود. با این وجود ، با وجود انواع واحدهای تهویه مطبوع پنجره ای که در حال حاضر در بازار موجود است ، دیگر نیازی نیست که با آن ماه های گرمتر با ترس و درد و رنج مواجه شوید. با نصب تهویه مطبوع مینی پنجره ، از راحتی که در اختیار شما قرار می دهد ، لذت ببرید. اگر به دنبال خنک کردن منطقه کوچکتر مانند آپارتمان استودیویی یا اتاق خواب هستید ، سر و صدای کم را کاهش داده و با خرید تهویه مطبوع مینی پنجره ، در هزینه و هزینه خود صرفه جویی کنید.
در این راهنما ، همه چیزهایی را که باید درباره تهویه مطبوع مینی پنجره بدانید ، بیاموزید. ما پنج عامل را که باید در یافتن بهترین تهویه مطبوع در پنجره به شما کمک کنیم بیان می کنیم: اندازه ، راندمان انرژی ، نصب ، بررسی و ضمانت.

 

تهویه هوا مینی پنجره چیست؟

 

تهویه هوا مینی پنجره ها مناطق خنک با اندازه 100-300 فوت مربع را خنک می کند. ظرفیت انرژی این واحدهای کوچکتر به طور کلی 5،000-6،500 BTU (واحد حرارتی بریتانیا) به طور متوسط ​​است: هرچه BTU بالاتر باشد ، هزینه اجرای دستگاه نیز بیشتر است.
تهویه هوا به طور معمول به 20 BTU در هر فوت مربع از فضای زندگی نیاز دارد. با این وجود ، تعداد BTU های مورد نیاز برای خنک کردن فضای شما نیز به عوامل دیگری مانند میزان سایه یا نور خورشید در اتاق و اینکه آیا الکترونیک در اتاق کار می کند بستگی دارد.


همانطور که از نام این دستگاه پیداست ، برای استفاده از دستگاه تهویه مطبوع مینی پنجره ، این واحد در پنجره شما نصب شده و از پریز برق مجاور برای برق استفاده می کند. واحدهای کوچک را می توان به هر مدار 15-20 آمپر ، 115 ولت وصل کرد که دیگر دستگاه های اصلی کار نمی کند. بهترین دستگاه های تهویه مطبوع پنجره حتی در ریزترین پنجره ها ، مانند پهنای کمتر از دو پا ، قرار دارند. بسیاری از واحد های کوچک پنجره امروزی می توانند از طریق ریموت یا حتی توسط یک برنامه هوشمند کنترل شوند.

 

برای مشاهده قیمت کولر گازی کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • علی حسینی راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی