تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

وبلاگ تخصصی تهویه مطبوع در بلاگ دات آی آر به شما کمک می کند درباره تهویه مطبوع و تجهیزات و تاسیسات ساختمان همچون فن کویل کولر گازی پمپ استخر فن کویل داکت اسپلیت فیلتر استخر تجهیزات کنترلی همچون ترموستات و انواع آن، سرمایش و گرمایش دانش مورد نیاز خود را بیاموزید و بتوانید از مراجع معتبر کالاهای مورد نیاز ساختمان خود را بیابید و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید. امید است در این راه بتوانیم ناب ترین مقالات را از بهترین مراجع برای شما تهیه کنیم و در این راه تمامی سرمایه خود که تلاش روز افزون ماست خرج کنیم.

  • ۰
  • ۰

 

کولر گازی مینی پنجره ای

 

با در نظر گرفتن این پنج عامل می توانید بهترین تهویه هوای پنجره ای را برای نیازهای خود تعیین کنید.


اندازه

با شروع جستجوی واحد AC AC در پنجره جدید ، باید شرایط بهینه را برای شرایط خود تعیین کنید. ابتدا پنجره را اندازه بگیرید تا ببینید فضای شما چقدر است. سپس مقدار دقیق فیلم مربع مورد نیاز برای خنک کردن را پیدا کنید. سرانجام ، در نظر بگیرید که چقدر نور مستقیم خورشید یا سایه اتاق می شود. همه این ملاحظات بهتر شما را درمورد میزان BTU که فضای شما نیاز دارد آگاه می کند. Energy Star یک نمودار / BTU مربع عالی برای مرجع فراهم می کند.

 


رتبه بندی بهره وری انرژی


راندمان تهویه مطبوع مینی پنجره با نسبت بهره وری انرژی آن (EER) نشان داده شده است. این عدد نسبت ظرفیت خنک کننده واحد در BTU به ورودی برق در وات است. برای بیشترین کارآیی و صرفه جویی در هزینه قبض برقی خود به دنبال واحدی با تعداد EER بالاتر باشید.

 


نصب و راه اندازی


در حالی که اکثر واحدهای تهویه مطبوع مینی پنجره را می توان به سبک DIY نصب کرد ، قبل از شروع نصب با دفترچه راهنمایی نصب مشورت کنید. دستورالعمل ها را بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که احساس راحتی و کافی دارید تا بتوانید خودتان نصب را انجام دهید. اگر متوجه شدید که روند کار بسیار ناخوشایند است ، با یک متخصص محلی HVAC تماس بگیرید تا واحد را برای شما نصب کند.

 

کولر گازی کوچک پنجره ای مینی


بررسی مینی تهویه هوا پنجره


یکی دیگر از عوامل مهم قبل از سرمایه گذاری در سیستم تهویه مطبوع مینی پنجره ، بررسی است. از وب سایت های گزارش مصرف کننده ، صفحات فروشگاه محصولات بهبود خانه و سایر سایت های بررسی خرده فروشی آنلاین دیدن کنید تا کارشناسان و خریداران درباره مدلهای مختلف چه فکر کنند. چند بخش عملکرد اساسی برای رعایت نکردن آنها شامل رضایت مشتری ، سهولت در نصب ، قابلیت اطمینان و نگهداری می باشد.

 


ضمانت نامه


هنگام خرید لوازم مهم ، باید از سیاست های ضمانت نامه مرتبط با محصول مطلع شوید. این مسئله در مورد واحدهای تهویه مطبوع مینی پنجره صادق است ، زیرا ممکن است برخی از شرکت ها در صورت برخورد با مسائل مکانیکی یا قطعات ، سطوح مختلف حفاظت و جایگزینی را ارائه دهند.

گرچه طول عمر یک دستگاه تهویه مطبوع در پنجره حدود 10 سال است ، طول عمر یک واحد به عوامل دیگری مانند میزان استفاده و میزان نگهداری آن بستگی دارد. برخی از شرکت ها ضمانت هایی را ارائه می دهند که طول عمر آن در واحد انتظار می رود ، در حالی که برخی دیگر دارای 5 سال ضمانت مسطح برای قطعات. قبل از تصمیم گیری حتماً در مورد خرید و مقایسه گزینه های گارانتی اقدام کنید.

 


سؤالات متداول


تهویه مطبوع مینی اسپلیت یا پنجره از چه مقرون به صرفه تر است؟
واحدهای AC Window مقرون به صرفه تر از واحدهای کوچک انشعاب ناپذیر هستند که از یک کندانسور در فضای باز و یک واحد داخلی تشکیل شده اند و به لوله های اتصال از طریق یک سوراخ در دیوار احتیاج دارند. مینی اسپلیت های داکت بدون راه حل های خنک کننده دائمی نسبت به واحدهای پنجره است.

تهویه مطبوع پنجره مینی جمع و جور از خارج به نظر می رسد؟
تهویه مطبوع مینی پنجره حاوی یک کمپرسور جعبه ای شکل است که به بیرون از پنجره شما گسترش می یابد. کمپرسور توسط پلاستیک و فلز محاسبه می شود.

کوچکترین تهویه مطبوع مینی فشرده نصب شده در پنجره چیست؟
کوچکترین تهویه مطبوع مینی جمع و جور پنجره نصب شده در حال حاضر ، تهویه هوا پنجره ای Friedrich CP05G10B سری Chill است که فضاها را تا 150 فوت مربع خنک می کند.

 

برای مشاهده قیمت کولر گازی کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • علی حسینی راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی