تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

تهویه مطبوع فارسی

مقالات و دانش فارسی درباره تهویه مطبوع همچون وسایل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات موتورخانه و تاسیسات ساختمان و ابزار و وسایل استخر را بیاموزید تا بتوانید متخصصانه خرید کنید.

وبلاگ تخصصی تهویه مطبوع در بلاگ دات آی آر به شما کمک می کند درباره تهویه مطبوع و تجهیزات و تاسیسات ساختمان همچون فن کویل کولر گازی پمپ استخر فن کویل داکت اسپلیت فیلتر استخر تجهیزات کنترلی همچون ترموستات و انواع آن، سرمایش و گرمایش دانش مورد نیاز خود را بیاموزید و بتوانید از مراجع معتبر کالاهای مورد نیاز ساختمان خود را بیابید و در اسرع وقت خرید خود را انجام دهید. امید است در این راه بتوانیم ناب ترین مقالات را از بهترین مراجع برای شما تهیه کنیم و در این راه تمامی سرمایه خود که تلاش روز افزون ماست خرج کنیم.

  • ۰
  • ۰

تعمیر کولر گازی

 

تهویه هوا برای خنک نگه داشتن منزل شما به خصوص در فصل تابستان ضروری است. وقتی AC شما خراب شد ، بسته به برنامه ریزی و در دسترس بودن ، انتظار برای حرفه ای به منزل شما و رفع آن می تواند روزها یا هفته ها طول بکشد. غالبا، باز کردن یک پنجره یا اجرای یک فن در یک روز مخصوص تابستان کافی نیست. خبر خوب این است که تعداد موارد غافلگیرکننده ای وجود دارد که در آن می توانید یک AC شکسته را به تنهایی تشخیص داده و ترمیم کنید. در این مقاله نکاتی در مورد عیب یابی بررسی شده و چند موضوع و راه حل رایج را برجسته می کند تا بتوانید AC خود را به عقب و در حال اجرا کنید.
مرد واحد hvac را برای تعمیر کردن Fstop123 / Getty Images بررسی می‌کند.

 

نکات عیب یابی کولر گازی


اطمینان حاصل کنید که ترموستات به درستی تنظیم شده است. بعضی اوقات رفع ولر گازی به همان راحتی است که یاد می گیرید ترموستات را به درستی تنظیم کنید. در صورت تنظیم نادرست ، ممکن است سیستم تهویه مطبوع شما به روشی که شما می خواهید کار نکند. ممکن است ترموستات خود را به جای تهویه هوا گرم کنید. اگر این اتفاق بیفتد ، احتمالاً هوای گرم از دریچه های تهویه مطبوع خود بیرون می آید. با تغییر فصل ها ، ساده است که کلید را عوض کنید. قبل از اینکه فرض کنید واحد AC شما خراب است ، این کار را دوبار بررسی کنید.
باتری های ترموستات را تغییر دهید. آیا اخیراً باتری های موجود در ترموستات خود را بررسی کرده اید؟ اگر مدت زمان طولانی باتری را تغییر نکرده اید ، ممکن است با یک باتری مرده سر و کار داشته باشید. بدون عملکرد باتری ، ترموستات نمی تواند با واحد تهویه مطبوع ارتباط برقرار کند.

 

فیلتر هوا را تعویض کنید. اگر فیلتر خیلی کثیف شود ، هوا نمی تواند به درستی جریان یابد. در نتیجه ، سیستم تهویه مطبوع شما به هیچ وجه کار نخواهد کرد یا اصلاً. سیستم های تهویه مطبوع مدرن به ویژه به فیلترهای کثیف هوا بسیار حساس هستند. اگر آخرین باری که فیلترها را عوض نکردید ، به یاد نمی آورید ، زمان آن رسیده که آنها را تغییر دهید.
قطع کننده مدار خود را بررسی کنید. مورد بعدی که می توانید امتحان کنید بررسی مدار شکن است. اگر قطع کننده اتصال متصل به سیستم تهویه مطبوع برداشته شد ، باید آن را دوباره تنظیم کنید.

 

سرویس کولر گازی

 

دریچه های هوا را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که همه مجرای هوا و منافذ هوا روشن است. اگر آنها از گرد و غبار یا خاک گرفتگی شوند ، هوا نمی تواند به درستی جریان یابد. به سادگی تمیز کردن دریچه های هوا می تواند پاسخگوی مشکلات شما باشد. همچنین ممکن است مشکلاتی در مجاری هوا وجود داشته باشد که شما نمی توانید ببینید. مواردی مانند آلوده به قالب یا آلودگی موذی می تواند از کارآیی AC شما جلوگیری کند.

 

چه موقع با یک متخصص کولر گازی تماس بگیرید؟


در حالی که موارد زیادی وجود دارد که می توانید به تنهایی برای مقابله با مشکلات رایج در سیستم کولر گازی خود انجام دهید ، موارد متعددی وجود دارد که شما باید با یک متخصص تماس بگیرید.

صداهای عجیب و غریب از AC شما: آیا تهویه مطبوع شما با صدای بلند صدا ، صدا یا صدای دیگر ناآشنا را صدا می کند؟ اگر این صداها از سیستم تهویه هوا یا منافذ شما خارج می شوند ، احتمالاً مشکل جدی دارید. این چیزی نیست که شما به تنهایی بتوانید آن را برطرف کنید ، بلکه یک حرفه ای HVAC مسئله را درک کرده و یک راه حل پیدا می کند.

 

نگهداری تهویه مطبوع کولر گازی

 

 

مشکلات مربوط به واحد فضای باز: اگر واحد تهویه کولر در فضای باز شما مشکل است ، نباید سعی کنید این مشکل را خودتان برطرف کنید. در حالی که تعویض فیلترهای هوا و تعویض باتری ها برای شما مناسب است ، اما رفع مشکلات پیچیده تر ممکن است ضمانت شما را باطل کند. برای مشکلات تعمیر و نگهداری واقعی ، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید.
نادرست نصب شده AC: اگر متوجه شدید که سیستم تهویه مطبوع شما به درستی نصب نشده است ، برای نصب مجدد یا رفع آن باید با یک متخصص تماس بگیرید.

چند سؤال متداول در رابطه با تعمیر کولر گازی

چرا کولر گازی من در حال کار است اما خنک نمی کند؟

اگر کولر گازی شما در حال اجرا است اما هوای سرد بیرون نمی آید ، باید فیلترها و منافذ هوا را بررسی کنید. دریچه های فیلتر شده و فیلترها مانع از خنک شدن هوا می شوند.

چرا کولر گازی خانه من کار نمی کند؟



بهترین گزینه شما این است که با یک حرفه ای محلی HVAC تماس بگیرید تا مسئله را مشخص کرده و آن را برطرف کنید ، اما مواردی وجود دارد که می توانید به تنهایی آنها را بررسی کنید. لیست نکات مربوط به عیب یابی کولر گازی را در بالا اجرا کنید. اگر هیچ یک از این کمک ها نبود ، وقت آن است که با یک متخصص تماس بگیرید تا دریابید که چرا کولر گازی شما کار نمی کند.

چه چیزی می تواند در کولر گازی من اشتباه باشد؟


موضوعات مشترک شامل فیلترهای کثیف ، سیم برق بدون سیم و دریچه های مسدود شده است. اگر واحد شما بعد از کار با راهنمای عیب یابی کولر گازی در بالا هنوز کار نمی کند ، برای کمک بیشتر با یک متخصص HVAC تماس بگیرید.

 

برای مشاهده و خرید کولر گازی ارزان کلیک کنید.

376x240
32.38 KB
  • ۹۹/۰۱/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی